Målsætning

Klubben ønsker kæmpere i alle vægtklasser samt alle aldersklasser, det gælder for både drenge & piger. Der skal arbejdes målrettet på at fastholde medlemmerne således en seniorafdeling kan etableres.

Klubben støtter og udvikler endvidere kæmperne til gavn for sporten generelt. - Det skal her understreges, at potentielle træner emner skal støttes og vejledes i Deres uddannelse som trænere/instruktører.

Klubben har også til formål, at skabe sociale arrangementer for klubbens medlemmer.

Elite/Bredde
Gesten-Vejen er både en elite og en bredde klub.

Målsætningen er, at uanset om man er til elite eller bredde, så skal der være aktivitets tilbud til så mange som muligt.

Bredde:
1 Det er vores målsætning en gang om året at afholde træningslejer/stævne for bredden i klubben.
2 Breddetræning sammen med andre klubber skal optimeres. Dette skal foregå såvel i vores egen dojo, som andre klubber.
3 Kæmperne skal kunne deltage i alle former for DJU arrangementer, turneringer, lejre o. lign.
4 Der skal arrangeres sociale arrangementer for såvel børn som voksne.

Elite
1 Det er klubbens målsætning at udvikle kæmperne så de kan deltage på udvalgte hold i DJU regi.
2 Det er klubbens målsætning at vinde DM i alle kategorier.
3 Det er Klubbens målsætning at vinde NM titler.

Det er klubbens målsætning at få placeringer ved internationale turneringer

Klubbens Hold
U8 Sandkasseholdet
U12 Børneholdet
U15 Børne/ungdomshold
O15  Ungdom/voksenhold

NB. - Når der er kæmpere til det, bliver holdet >>O15 << opdelt igen og en junior/senior afdeling etableres.